header

6 ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑΝ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ

Στο σύντομο πέρασμά τους, προσπάθησαν να κάνουν αυτό τον πλανήτη περισσότερο φωτεινό...
PAIDIA

PAIDIA
 

Παιδιά από όλα τα μέρη του πλανήτη, με διαφορετικό χρώμα, θρησκεία και πολιτισμό. Το κάθε ένα από αυτά "φώτισε" για λίγο αυτό τον απάνθρωπο πλανήτη Γη!
 

 

 

Σαμάνθα Σμιθ (1972 - 1985)
 

SAMANTHA SMITH

SAMANTHA SMITH
Η Σαμάνθα Σμίθ (29 Ιουνίου 1972 – 25 Αυγούστου, 1985) ήταν αμερικανή μαθήτρια από το Μάντσεστερ , η πιο μικρή πρεσβευτής της Αμερικής στις Ηνωμένες Πολιτείες και πρεσβευτής καλής θέλησης στη Σοβιετική Ένωση κατά τη διάρκεια της διάρκειας ζωής της.

Έγινε διάσημη σε αυτές τις δύο χώρες και γνωστή παγκοσμίως μετά που έγραψε μια επιστολή στο σοβιετικό κομμουνιστικό γενικό γραμματέα Yuri Andropov κατά τη διάρκεια του ψυχρού πολέμου και έλαβε απάντηση από τον Andropov που περιέλαβε και μια προσωπική πρόσκληση για να επισκεφτεί η Σοβιετική Ένωση, την οποία η Σμίθ δέχτηκε.

Βοηθήμενη από την εκτενή προσοχή των μέσων μαζικής επικοινωνίας και στις δύο χώρες, συμμετείχε στις δραστηριότητες για ειρήνη σε μερικές άλλες χώρες μετά από την επίσκεψή της στη Σοβιετική Ένωση, έγραψε ένα βιβλίο και πρωταγωνίστησε σε μια τηλεοπτική σειρά πριν από το θάνατό της σε μια συντριβή αεροπλάνου.
 

 

Έκτορας Pieterson (1964 - 1976)
 

EKTORAS PITERSON

EKTORAS PITERSON
16 Ιουνίου 1976. Ο Έκτορ Πίτερσον μεταφέρεται αιμόφυρτος συνοδευόμενος από την αδελφή του Έκτορα, Αντουανέτα.
 
Εγινε η εικονική εικόνα της εξέγερσης το 1976 στο Σοβέτο της Νότιας Αφρικής όταν κυκλοφόρησε αυτή η φωτογραφία σε όλο τον κόσμο.

Σκοτώθηκε σε ηλικία 12 ετών, όταν η αστυνομία άνοιξε πυρ εναντίον φοιτητών που διαμαρτυρόντουσαν. Ο Έκτορας έγινε σύμβολο της αντίστασης της βαρβαρότητας της κυβέρνησης του απαρτχάιντ.

Σήμερα, είναι γνωστή ως Εθνική Ημέρα Νεολαίας - ημέρα κατά την οποία οι Νοτιοαφρικανοί τιμούν τους νέους και επιδιώκουν την προσοχή στις ανάγκες τους.


Iqbal Masih (1982 - 1995)
 

masih

masih
Ο Iqbal Masih πουλήθηκε μόλις σε ηλικία τεσσάρων ετών σε μία βιομηχανία χαλιών στο Πακιστάν για 12 ευρώ.
 
Ο μικρός Πακιστανός έμεινε στην ουσία σαν σκλάβος στην μικρή πόλη Muridke. Δουλεύε επί 12 ώρες την ημέρα χωρίς επαρκές φαγητό. Σε ηλικία 12 ετών, έμοιαζε με 6χρονο.
 
Στην ηλικία των 10, δραπετεύει από τη βάρβαρη σκλαβιά και αργότερα προσχωρεί στην οργάνωση Ομολογιακό Απελευθερωτικό Μέτωπο Εργασίας του Πακιστάν για να βοηθήσει να σταματήσει η παιδική εργασία σε ολόκληρο τον κόσμο.
 
Βοήθησε πάνω από 3.000 παιδιά στο Πακιστάν που ήταν σε καταναγκαστική εργασία, να ξεφύγουν από την σκλαβιά.

Πραγματοποίησε ομιλίες στα μήκη και στα πλάτη της Γης και τελικά, δολοφονήθηκε το Πάσχα του 1995, πιθανώς από την «Μαφία των Χαλιών» που δρούσε στην περιοχή.


Nkosi Τζόνσον (1989 - 2001)
 

nikosi

nikosi
Ο νεαρός Nkosi Johnson ήρθε αρχικά στη δημοσιότητα το 1997, όταν ένα δημοτικό σχολείο στο προάστιο του Γιοχάνεσμπουργκ αρνήθηκε να τον δεχτεί ως μαθητή λόγω του ιού AIDS που είχε.
 
Το περιστατικό προκάλεσε σάλο στο υψηλότερο πολιτικό επίπεδο της Νότιας Αφρικής το να υπάρχουν διακρίσεις για λόγους ιατρική κατάσταση και το σχολείο αργότερα αντέστρεψε την απόφασή του.

Ο μικρός Nkosi ήταν ο κεντρικός ομιλητής στο 13ο Διεθνές Συνέδριο AIDS, όπου ενθάρρυνε τα θύματα του AIDS να ζητούν ίση μεταχείριση και τελείωσε την ομιλία του με τις λέξεις:
 
«Νοιαστείτε για μας και προσπαθήστε να μας αποδεχτείτε. Είμαστε όλοι ανθρώπινα όντα. Είμαστε κανονικοί. Έχουμε χέρια. Έχουμε πόδια. Μπορούμε να περπατήσουμε, να μιλήσουμε, έχουμε ακριβώς τις ίδιες ανάγκες με οποιονδήποτε άλλο άνθρωπο. Μην μας φοβάστε.. είμαστε όλοι ίδιοι!»
 

Om Prakash Gurjar (1992 - )
 

om1

om1
Του απονεμήθηκε το Βραβείο Ειρήνης από τον πρώην Πρόεδρο της Νοτίου Αφρικής FW de Klerk, ο οποίος κέρδισε το Νόμπελ Ειρήνης το 1993.
 
Σε ηλικία 9 χρονών βοήθησε να δημιουργηθεί ένα δίκτυο το οποίο έχει ως στόχο να δώσει σε όλα τα παιδιά πιστοποιητικό γέννησης ως έναν τρόπο που θα συμβάλλει στην προστασία τους από την εκμετάλλευση.

Εργάστηκε επίσης για να εξασφαλίσει στα παιδιά πιστοποιητικά γέννησης. Λέει ότι η εν λόγω καταχώριση είναι το πρώτο βήμα προς την κατοχύρωση των δικαιωμάτων των παιδιών, που αποδεικνύουν την ηλικία τους, και συμβάλλει στην προστασία τους από τη δουλεία, την εμπορία και εξαναγκασμό τους.
 

Thandiwe Chama (1991 - )
 

Thandiwe-Chama

Thandiwe-Chama
Η Thadiwe Chama από την Ζάμπια ήταν μόλις 8 ετών το 1999, όταν το σχολείο της έκλεισε λόγω έλλειψης δασκάλων.

Η νεαρή Αφρικανή αρνήθηκε να το δεχθεί και παρακίνησε άλλα 60 παιδιά να πραγματοποιήσουν μια πορεία για να βρουν ένα άλλο σχολείο. Τελικά, το σχολείο Jack Cecup δέχθηκε τους μαθητές και η Thadiwe, ενθουσιασμένη με την επιτυχία, ξεκίνησε ένανευρύτερο αγώνα για το παιδικό δικαίωμα στην εκπαίδευση.

Παράλληλα, συνέγραψε ένα παιδικό βιβλίο με τίτλο «Το κοτόπουλο που είχε AIDS» εξηγώντας στα μικρά παιδιά τους κινδύνους της ασθένειας. «Είναι εξαιρετικά σημαντικό να ξέρεις ότι ένα παιδί έχει δικαιώματα. Και στο σχολείο έμαθα για τα δικαιώματα. Και ήξερα ότι είναι κάτι για το οποίο ήθελα να παλέψω», δήλωσε αργότερα η Thandiwe, που το 2007 έλαβε το Διεθνές Βραβείο Ειρήνης Παίδων.
 


ΠΗΓΗ: grizosgatos.blogspot.gr

''ΟΥ ΨΕΥΔΟΜΑΡΤΥΡΗΣΕΙΣ'' ΑΠΟ ΤΗΝ ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΛΥΔΙΑΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΖΥΓΟΥ

theatriki omada lidiasΗ Θεατρική Ομάδα Λυδίας και Φιλίππων την Κυριακή 10 Ιουνίου 9 μμ θα ανεβάσει στο δημοτικό σχολείο Ζυγού την θεατρική κωμωδία ου ψευδομαρτυρήσεις με σκοπό την οικονομική ενίσχυση του Σχολείου.
Η εκδήλωση θα γίνει στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων του σχολείου  οπότε και οι θέσεις είναι περιορισμένες και για αυτόν το λόγο τα εισιτήρια θα προπωλούνται στα εξής καταστήματα:σούπερ μάρκετ Μαρια,σούπερ μάρκετ Σταυρος,στο αρτοποιείο Βασιλείου Βουδούρη και φυσικά στο δημοτικό σχολείο Ζυγού.
Σας περιμενουμε και σας υποσχομαστε μια βραδια γεματη γελιο.

Τιμή εισόδου 3 ευρώ

ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ ΞΕΚΙΝΑ Η ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΕΜΦΥΛΙΟ

                                                                                                               

Για πρώτη φορά μετά το 1946 η σχολική χρονιά θα αρχίσει σε δημοτικά,γυμνάσια και λύκεια χωρίς βιβλία, χωρίς δασκάλους, χωρίς καθηγητές. Ο Σύλλογος Εργαζομένων του Οργανισμού Έκδοσης Διδακτικών Βιβλίων καταγγέλει ότι η φετινή θα είναι η χειρότερη χρονιά από την περίοδο του εμφυλίου πολέμου.

Και όλα αυτά ενώ, όπως τόνισαν σε κοινή συνέντευξη Τύπου οι εργαζόμενοι στον Οργανισμό και μέλη της ΟΛΜΕ, στα περισσότερα σχολεία τα φωτοτυπικά μηχανήματα δεν είναι επαγγελματικά και εκφράζονται ανησυχίες αν θα μπορέσουν να ανταποκριθούν στις υποχρεώσεις χιλιάδων μαθητών.


Φέτος θα πρέπει να έχουν προετοιμαστεί για να μοιραστούν στα σχολεία 1.200 τίτλοι βιβλίων σε 32.000.000 αντίτυπα. Ακόμη, τονίστηκε ότι τα βιβλία που υπάρχουν ήδη προέρχονται από τα περσινά αποθέματα και το ίδιο ισχύει και γι αυτά που υπάρχουν στα βιβλιοπωλεία και τα οποία πωλούνται από 1,50 έως 9 ευρώ.

Το πιο μεγάλο πρόβλημα αναμένεται να δημιουργηθεί στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη, ενώ στις νησιωτικές και τις παραμεθόριες περιοχές το πρόβλημα είναι πολύ μικρότερο, καθώς εκεί υπάρχει κάλυψη βιβλίων σε ποσοστό 70 με 80% των τίτλων.

Ιδιαίτερο είναι το πρόβλημα με τις σχολικές επιτροπές, καθώς δεν έχουν συσταθεί ακόμη οι αρμόδιες επιτροπές στους καλλικρατικούς δήμους και έτσι δεν θα υπάρχει φορέας να δεχθεί τις πιστώσεις που θα δοθούν, για να καλυφθούν τα έξοδα φωτοτυπιών και λοιπές λειτουργικές δαπάνες των σχολείων.

Δραματικό μήνυμα της ΟΛΜΕ
Με μια επιστολή της προς τους γονείς και τους μαθητές, η οποία θα διαβαστεί σε όλα τα σχολεία της χώρας την ημέρα του αγιασμού, η ΟΛΜΕ περιγράφει με τα πιο μελανά χρώματα την κατάσταση στην Παιδεία.

Οι καθηγητές ζήτησαν νωρίτερα την παραίτηση της υπουργού Παιδείας, Άννας Διαμαντοπούλου και όσων εμπλέκονται στις καθυστερήσεις, ενώ κατηγορεί την κυβέρνηση πως «φρόντισε να αφήσει τα παιδιά μας χωρίς το βασικό εργαλείο μάθησης, το βιβλίο. Είναι απαράδεκτο να συζητάει το υπουργείο Παιδείας για οργάνωση μαθημάτων με φωτοτυπίες, CD και DVD, δηλαδή με χειρότερη ποιότητα που κοστίζει όμως πολύ ακριβότερα».

Οι καθηγητές στέκονται και στις ελλείψεις διδακτικού προσωπικού. Όπως αναφέρεται στο κείμενο «πολλά παιδιά θα μπουν σε τάξεις χωρίς καθηγητές και δασκάλους. Μέσα σε δυο χρόνια συνταξιοδοτήθηκαν συνολικά στην εκπαίδευση πάνω από 17.000 εκπαιδευτικοί. Στη θέση τους, η κυβέρνηση προσέλαβε λιγότερους από 3.400».

Το πιο μεγάλο πρόβλημα αναμένεται να δημιουργηθεί στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη, ενώ στις νησιωτικές και τις παραμεθόριες περιοχές το πρόβλημα είναι πολύ μικρότερο, καθώς εκεί υπάρχει κάλυψη βιβλίων σε ποσοστό 70 με 80% των τίτλων.

Ιδιαίτερο είναι το πρόβλημα με τις σχολικές επιτροπές, καθώς δεν έχουν συσταθεί ακόμη οι αρμόδιες επιτροπές στους καλλικρατικούς δήμους και έτσι δεν θα υπάρχει φορέας να δεχθεί τις πιστώσεις που θα δοθούν, για να καλυφθούν τα έξοδα φωτοτυπιών και λοιπές λειτουργικές δαπάνες των σχολείων.

Υπό έρευνα η καθυστέρηση έκδοσης απόφασης του Ελεγκτικού Συνεδρίου για τα σχολικά βιβλία

"Αρνητική έκπληξη" χαρακτήρισε ο υπουργός Δικαιοσύνης, Μιλτιάδης Παπαϊωάννου, την καθυστέρηση, όπως έχει αναφέρει κατ' επανάληψη η υπουργός Παιδείας, Άννα Διαμαντοπούλου, του Ελεγκτικού Συνεδρίου σχετικά με την έκδοση της απόφασης που αφορούσε στον προέλεγχο προμήθειας χαρτιού για την εκτύπωση των σχολικών βιβλίων.

Σε ερώτηση των δημοσιογράφων για το αν θα διαταχθεί έρευνα σχετικά με την καθυστέρηση έκδοσης της επίμαχης απόφασης του Ανωτάτου Δημοσιονομικού Δικαστηρίου, ο κ. Παπαϊωάννου απάντησε ότι, ήδη, έχει λάβει σχετική επιστολή από τη συνάδελφό του κ. Διαμαντοπούλου και θα συζητήσει το θέμα σε συνάντηση που θα έχει με τον πρόεδρο του Ελεγκτικού Συνεδρίου, Ιωάννη Καραβοκύρη.

Ο υπουργός Δικαιοσύνης τόνισε στη συνέχεια ότι "το θέμα είναι ανοικτό και ερευνάται.

Παράλληλα, ο κ. Παπαϊωάννου χαρακτήρισε "ανοικτό" και το ζήτημα της απελευθέρωσης των κλειστών επαγγελμάτων του δικηγόρου, του συμβολαιογράφου κ.λπ., καθώς αναμένει τις έγγραφες παρατηρήσεις της Τρόικας, οι οποίες εντοπίζονται, μεταξύ των άλλων, στις δικηγορικές εταιρείες.

Ακόμη, ως προς τις καθυστερήσεις στην έκδοση αποφάσεων από τα Διοικητικά Δικαστήρια (εκκρεμούν 165.000 υποθέσεις), ο υπουργός Δικαιοσύνης σημείωσε ότι μέχρι την εκπνοή του 2011 θα έχουν επιτευχθεί οι στόχοι, που είναι η έκδοση αποφάσεων επί του 15% των εκκρεμών υποθέσεων.

Τέλος, ο κ. Παπαϊωάννου είπε ότι μέχρι το Δεκέμβριο του 2011 θα έχει δοθεί στην Τρόικα κατάλογος για το πόσες υποθέσεις θα εκδικάζονται κάθε τρίμηνο.

iefimerida.gr
 
 

ΠΩΣ ΧΤΙΣΤΗΚΕ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΤΟ ΖΥΓΟ ΚΑΒΑΛΑΣ

p8110206

p8110206

  Mετα από απόφαση των χωριανών το 1934 πάρθηκε η απόφαση να χτιστεί νέο  Σχολείο. Στο χωριό Σχολείο υπήρχε και μάλιστα πολύ καλό από πλευράς αρχιτεκτονικής. Ήταν τριώροφο και πάρα πολύ όμορφο σαν οίκημα. Μετά χρησιμοποιήθηκε σαν έδρα του προσκοπισμού που είχε το χωριό τότε,δόθηκε σαν εντευκτήριο, και επίσης ο ΑΡΗΣ ΖΥΓΟΥ  το χρησιμοποίησε σαν γραφεία και να περνάνε τα παιδιά την ώρα τους παίζοντας ακόμα και μπιλιάρδο τότε. Για λόγους που δεν γνωρίζω λόγω της μικρής μου ηλικίας πριν λίγες δεκαετίες γκρεμίστηκε και τι θέση του πήρε η τωρινή δεξίωση στην Εκκλησία μας δίπλα.Το 1935 ξεκίνησαν το χτίσιμο. Οι μάστορες ήταν από το  Λεχοβο. Καλλιτέχνες στη δουλειά τους αν παρατηρήσουμε το Σχολείο. Εργάτες και αυτοί από αλλού. Λίγοι ήταν από το χωριό. Για να πληρωθούν η κάθε οικογένεια έδινε την αξία ενός κιουλτέ (όσοι ξέρουν από καπνά καταλαβαίνουν τη λέμε) στην κοινότητα. Της πέτρες της βγάζανε από το βουνό πάνω από την  σημερινή δεξαμενή. Τα μικρά λατομεία που δημιουργήθηκαν υπάρχουν ακόμα και σήμερα. Για να κατεβάσουν της πέτρες φτιάξανε ένα μικρό σιδηρόδρομο.  Από τη μια μεριά κατέβαινε γεμάτο το βαγόνι με πέτρες και από την άλλη ανέβαινε άδειο. Οι γραμμές φτάνανε ως τα σκαλιά της Εκκλησίας περνούσαν από την αυλή του παλιού Σχολείου. Μετά από ατύχημα που έγινε χωρίς θύματα ευτυχώς τα βαγόνια σταμάτησαν(έσπασε το συρματόσχοινο από το γεμάτο βαγόνι). Αναγκάστηκαν τότε να νοικιάσουν βαριάς κατασκευής κάρα για να κατεβάσουν πέτρες.  ‘Έτσι συνεχίστηκε η κατασκευή του Σχολείου και τελείωσε αυτό το ΟΜΟΡΦΟ  δημιούργημα που κοσμεί το χωριό μας.  Από μακριά φαίνεται και προσπαθεί ο καθένας να φανταστεί τη είναι και φαντάζει επιβλητικά και δίνει μια άλλη χάρη και ομορφιά στο χωριό. Ήρθε η κατοχή όμως και δεν πρόλαβε να λειτουργήσει όπως αρχικά σχεδιάστηκε από τους χωριανούς μας. Οι πρώτοι που μπήκαν στο σχολείο ήταν ΕΛΛΗΝΕΣ φαντάροι.  Λειτούργησε σαν στρατώνας αναγκάστηκα. Μετά την κατοχή μπήκαν οι πρώτοι μαθητές.

Υ.Γ.

Οι τότε κάτοικοι του χωριού έφτιαξαν αρκετά έργα στο χωριό. Φτιάξανε την ΕΚΚΛΗΣΙΑ το ΣΧΟΛΕΙΟ τη κοινότητα την αστυνομία που τώρα στεγάζει το νηπιαγωγείο, το τσιμεντάβλακα που μέχρι πριν λίγα χρόνια ποτιζόταν σχεδόν ο μισός κάμπος και με λίγο κοστολόγιο για την κοινότητα και τους παραγωγούς.  Μήπως πρέπει και εμείς να κάνουμε το ίδιο και να ξανακάνουμε το χωριό μας κεφαλοχώρι. Να διορθώσουμε το τσιμεντάβλακα γιατί σε λίγο με τη τιμή που θα πάει το νερό στο χωριό θα μας κάνουνε να μην καλλιεργούμε ΤΙΠΟΤΑ.

Με   Εκτίμηση

ΚΑΡΑΚΑΣΙΔΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ  ΤΟΥ  ΑΝΕΣΤΗ (ΧΑΖΕΗΝ)

Ευχαριστώ, τον Κ. Ιορδανόπουλο Δήμο και Κ. Καλαΐτζιδη Λάμπη για της πληροφορίες.

 

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ ΤΟΥ ΧΑΤΖΗΦΩΤΙΑΔΗ ΑΡΙΣΤΕΙΔΗ

Μέχρι και το 1935 ο χώρος που βρίσκεται τώρα το σχολείο ήταν κήπος με αμυγδαλιές. Μαθήματα γίνονταν στην αίθουσα που σήμερα βρίσκεται η αίθουσα δεξιώσεων της εκκλησίας. Το 1936 άνοιξαν τα θεμέλια του τωρινού σχολείου.  Με τη βοήθεια όλων των χωριανών μεταφέρθηκαν πέτρες από την τοποθεσία «Τρύπα».  Στην αρχή χρησιμοποιήθηκε τελεφερίκ για τη μεταφορά,αλλά το εγχείρημα απέτυχε. Τότε επιστρατεύτηκαν κάρα από το χωριό και την Καβάλα και έτσι μπόρεσαν να φέρουν τα υλικά. Χρηματική βοήθεια είχαν από συνδρομή των χωριανών σε καπνά (κιοντέδες). Όλοι έδωσαν από ένα κιοντέ (αρμαθιά). Οι μάστορες ήταν από το Λέχοβο Ιωαννίνων. Το 1939 ο χώρος χρησίμευσε ως αποθήκη πυρομαχικών του στρατού. Μετά το Μάιο του 1941 χρησιμοποιήθηκε ως αποθήκη τροφίμων των Βουλγάρων, με διοικητές τους Πετρώφ και Γιοβάνωφ. Μετά το 1944 λειτούργησε για πρώτη φορά ως σχολείο. Από το 1947 και μετά, λόγω του Εμφυλίου Πολέμου φοιτούσαν στο σχολείο και παιδιά από το Βουνοχώρι, τη Λημνιά, το Λυκόστομο, λόγω αναγκαστικής μετεγκατάστασης των ορεινών πληθυσμών. Με το σχέδιο Marsal δινόταν στα παιδιά συσσίτιο με ρόφημα – ψωμί- κίτρινο κασέρι. Απέναντι από τις εξωτερικές τουαλέτες (στη θέση του ΤΟΛ)  ήταν τα μαγειρεία. Το σχολείο δέχτηκε και σήκωσε το βάρος της παλιννόστησης του οικισμού του Νέου Ζυγού.

Πηγή: Μαρτυρία Χατζηφωτιάδης Αριστείδης

 

 

 

 

ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΚΟΥΔΟΥΝΙ ΧΤΥΠΗΣΕ ΣΗΜΕΡΑ......ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΑ ΘΡΑΝΙΑ!!!!!!

ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΚΟΥΔΟΥΝΙ ΧΤΥΠΗΣΕ ΣΗΜΕΡΑ......ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΑ ΘΡΑΝΙΑ!!!!!!

imagesvxcb

imagesvxcb
Η εβδομάδα αυτή ξεκινάει με την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς . Οι μικροί μας φίλοι επιστρέφουν στα θρανία μετά από πολύ ξεκούραση και πολύ παιχνίδι.


Ήρθε  λοιπόν η  ώρα να συμορφωθούνε και να επιστρέψουν δυναμικά για να αποκτήσουν το ποιο σημαντικά εφόδιο για την ζωή τους, την μόρφωση, που θα τους βοηθήσει να χτίσουν το μέλλον τους.

Πολλές ευχές για Καλή Πρόοδο Λαμπρίδου Ζωή

Εγώ από την πλευρά μου να ευχηθώ " Καλή Χρονιά '' και " Καλή σταδιοδρομία '' σε ότι επιλέξουν να κάνουν και ελπίζω να σκεφτούν πολύ καλά το μέλλον τους, ο καθένας χωριστά γιατί η αγορά εργασίας έχει πολλές απαιτήσεις.